حکم شرعی کار کردن با سایت های خارجی
 
اینترنت معدن طلای واقعیست!
کسب درآمد اصولی و مطمئن از اینترنت
 
 
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : امیر

 پاسخ به برخی سوالات رایج در مورد نئوباکس


در این پست میخوام به برخی از سوالات متداول که ممکنه برای خیلی از دوستان در مورد سایت بسیار مطمئن نئوباکس بیاد رو مطرح کنم :

 

متن دقیق استفتاء از دفتر ایت الله مکارم شیرازی

 

با سلام عرض ادب خدمت شما بنده فرد دانشجویی هستم که به دلیل از دست دادن شغل و مشکلات شدید مالی در این مقطع زمانی با یک سایت خارجی اشنا شدم که دارای درامد مناسبی نیز میباشد. این سایت به صورت کلیکی بوده و فرد به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات انجام دهد مقداری پول به حسابش واریز میشود.همچنین او میتواند از خود سایت زیر مجموعه اجاره کند و هر زیر مجموعه نیز در اخر هر ماه برای او سودی به وجود میاورد. و مانند شرکت های هرمی نیست که نیاز به سرمایه گذاری داشته باشد و هر فرد میتواند از صفر شروع کرده و به درامد نسبتا خوبی برسد.همچنین باعث ورود ارز به کشور هم میشود (عکس شرکت های هرمی) حال سوالم این است رامد حاصل از اینگونه سایت ها حلال میباشد؟؟ در حالی که اخیرا در کشور نیز سایت های به همین شکل با مجوز رسمی از وزارت ارشاد نیز ایجاد شده است. درامد این سایت نیز به صورت دلار به حسابمان واریز میشود.


پاسخ :

 

  

بسم الله الرحمن الرحيم

 

:: با اهداء سلام و تحيت؛

 

پاسخ :  چنانچه سايت هاى فاسد و مفسدى نباشد، و متعلّق به كشورهاى محارب نظير اسرائيل و آمريكا نباشد، و مفسده اى در پى نداشته باشد، و از بازديدكنندگان پولى نگيرند، و فقط به آنها جايزه يا حقّ الزحمه اى بدهند، اشكالى ندارد. وتوجه داشته باشید که در صورتی که فعالیت آنها شبیه شرکت های هرمی باشد جایز نیست.

 

همیشه موفق باشید              

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از ایجاد این پایگاه ، کسب در آمد اصولی و حساب شده با جدیدترین متد علمی و کار آمد روز میباشد و امید وارم که شرایطی بدور از استرس و تنش و ایجاد محیطی امن جهت شما همراهان عزیز و گرامی فراهم آورم.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد اصولی و مطمئن از اینترنت و آدرس kasbedaramadekhoob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





باکس 24